Nejenom v prostředí e-shopů se zákaznická podpora často potýká s velkým množstvím opakujících se dotazů. Ať už jde o sledování objednávek, reklamace nebo informace o produktech, mnoho dotazů je velmi podobných, nebo dokonce identických. Víte, kolik dotazů se stále opakuje?
Na co se zákazník (klient) nejčastěji ptá?
- Informace o objednávkách
Jaký je stav, sledování zásilky, změny nebo storna. - Vrácení zboží a reklamace
Jak vrátit zboží, lhůty na vrácení, postup při reklamaci. - Platby
Dotazy na potvrzení platby, fakturace, nebo problémy s platbou. - Dostupnost produktů
Informace o naskladnění, dostupnosti variant nebo velikostí. - Doručení
Čas doručení, možnosti dopravy, změny doručovací adresy. - Konkrétní dotazy na produkty
Specifikace, materiály, nebo doporučení. - Technické problémy
Potíže s přihlášením, registrací nebo jinými technickými aspekty webu.
Proč zvolit klientského asistenta?
- Klientský asistent rutinní odpovědi automatizuje a odpovídá během několika sekund nebo minut.
- Je k dispozici 24/7, což eliminuje omezení pracovní doby podpory.
- Snižuje zátěž zaměstnanců a umožňuje jim se věnovat jiným pracovním činnostem.
- Rychlost a jednoduchost odpovědí přispívá k maximalizaci zákaznického zážitku.
Kde všude najde uplatnění?
Budoucnost zákaznické podpory
Zapojení klientského asistenta je chytrým způsobem, jak zefektivnit zákaznickou podporu a zároveň snížit náklady. V prostředí, kde se většina dotazů stále opakuje, jde o jednoznačně přínosné řešení, které prospívá jak zákazníkům, tak provozovatelům e-shopů.
Opakující se dotazy: Realita zákaznické podpory
Až 75 % dotazů ve většině e-shopů spadá do výše uvedených kategorií
Co nového ve světě AI?
Umělá inteligence: Budoucnost investování
Svět investování a AI znamená (pro budoucnost) klíčové spojení. Ano, úloha tradičních analytiků a...
Revoluce přichází: Velké jazykové modely
Pokrok, který nejde zastavit. Umělá inteligence prostřednictvím velkých jazykových modelů (LLM –...
TOP 10 dovedností budoucnosti
Zběsilé tempo 21. století nepolevuje. Technologické inovace, automatizace, umělá inteligence mění...