Nejenom v prostředí e-shopů se zákaznická podpora často potýká s velkým množstvím opakujících se dotazů. Ať už jde o sledování objednávek, reklamace nebo informace o produktech, mnoho dotazů je velmi podobných, nebo dokonce identických. Víte, kolik dotazů se stále opakuje?
Na co se zákazník (klient) nejčastěji ptá?
- Informace o objednávkách
Jaký je stav, sledování zásilky, změny nebo storna. - Vrácení zboží a reklamace
Jak vrátit zboží, lhůty na vrácení, postup při reklamaci. - Platby
Dotazy na potvrzení platby, fakturace, nebo problémy s platbou. - Dostupnost produktů
Informace o naskladnění, dostupnosti variant nebo velikostí. - Doručení
Čas doručení, možnosti dopravy, změny doručovací adresy. - Konkrétní dotazy na produkty
Specifikace, materiály, nebo doporučení. - Technické problémy
Potíže s přihlášením, registrací nebo jinými technickými aspekty webu.
Proč zvolit klientského asistenta?
- Klientský asistent rutinní odpovědi automatizuje a odpovídá během několika sekund nebo minut.
- Je k dispozici 24/7, což eliminuje omezení pracovní doby podpory.
- Snižuje zátěž zaměstnanců a umožňuje jim se věnovat jiným pracovním činnostem.
- Rychlost a jednoduchost odpovědí přispívá k maximalizaci zákaznického zážitku.
Kde všude najde uplatnění?
Budoucnost zákaznické podpory
Zapojení klientského asistenta je chytrým způsobem, jak zefektivnit zákaznickou podporu a zároveň snížit náklady. V prostředí, kde se většina dotazů stále opakuje, jde o jednoznačně přínosné řešení, které prospívá jak zákazníkům, tak provozovatelům e-shopů.
Opakující se dotazy: Realita zákaznické podpory
Až 75 % dotazů ve většině e-shopů spadá do výše uvedených kategorií
Co nového ve světě AI?
Je AI energetický paradox budoucnosti?
AI je všudypřítomná. Tato technologie slibuje efektivnější využívání zdrojů, přesnější diagnostiku...
TOP 10 trendů umělé inteligence v roce 2025
Rok 2025 má našlápnuto stát se dalším revolučním milníkem ve světě umělé inteligence. Rozmach...
TOP 10 témat umělé inteligence za rok 2024
Jak vypadal rok 2024 ve světě umělé inteligence? Etické otázky, dopad na pracovní trh a průlomové...