Nejenom v prostředí e-shopů se zákaznická podpora často potýká s velkým množstvím opakujících se dotazů. Ať už jde o sledování objednávek, reklamace nebo informace o produktech, mnoho dotazů je velmi podobných, nebo dokonce identických. Víte, kolik dotazů se stále opakuje?
Na co se zákazník (klient) nejčastěji ptá?
- Informace o objednávkách
Jaký je stav, sledování zásilky, změny nebo storna. - Vrácení zboží a reklamace
Jak vrátit zboží, lhůty na vrácení, postup při reklamaci. - Platby
Dotazy na potvrzení platby, fakturace, nebo problémy s platbou. - Dostupnost produktů
Informace o naskladnění, dostupnosti variant nebo velikostí. - Doručení
Čas doručení, možnosti dopravy, změny doručovací adresy. - Konkrétní dotazy na produkty
Specifikace, materiály, nebo doporučení. - Technické problémy
Potíže s přihlášením, registrací nebo jinými technickými aspekty webu.
Proč zvolit klientského asistenta?
- Klientský asistent rutinní odpovědi automatizuje a odpovídá během několika sekund nebo minut.
- Je k dispozici 24/7, což eliminuje omezení pracovní doby podpory.
- Snižuje zátěž zaměstnanců a umožňuje jim se věnovat jiným pracovním činnostem.
- Rychlost a jednoduchost odpovědí přispívá k maximalizaci zákaznického zážitku.
Kde všude najde uplatnění?
Budoucnost zákaznické podpory
Zapojení klientského asistenta je chytrým způsobem, jak zefektivnit zákaznickou podporu a zároveň snížit náklady. V prostředí, kde se většina dotazů stále opakuje, jde o jednoznačně přínosné řešení, které prospívá jak zákazníkům, tak provozovatelům e-shopů.
Opakující se dotazy: Realita zákaznické podpory
Až 75 % dotazů ve většině e-shopů spadá do výše uvedených kategorií
Co nového ve světě AI?
Revoluce přichází: Velké jazykové modely
Pokrok, který nejde zastavit. Umělá inteligence prostřednictvím velkých jazykových modelů (LLM –...
TOP 10 dovedností budoucnosti
Zběsilé tempo 21. století nepolevuje. Technologické inovace, automatizace, umělá inteligence mění...
AI grafika: Gamechanger nebo past?
Rok 2025 a umělá inteligence na poli grafického designu. Ačkoliv role v této oblasti je aktuálně...





